Sep 19, 2010

citer smalam.. air mata nor salina

semalam tertengok citer air mata norsalina.. stat-stat air mata aku ngan incik hubby dah mengalir... sampai le last siap anak2 aku cocot pun sob..sob..hahhaa.. mula2 nak kuar tak jadik le pulak gara2 citer tuh,, betoi2 memberi pengajaran buat orang yang diluar sana dan jugak AKU.. hehhe...

CINTA.. apa maknanya cinta dan kenapa cinta??? cinta bole menyebabkan 2 perkara..

pertama.. cinta seringkala memusnahkan hidup seseorang

kedua.. cinta bole membuatkan orang bahagia...

ada yang lain tak?? malas nak fikir...

cinta lebih banyak memusnahkan hidup dari membahagiakan hidup cuma ada segelintir aje yang bahagia yang lain nyer hampeh.. adakalanya kita perlu menghargai cinta dan adakalanya kita perlu membenci cinta.. huh!!! apekah yang aku merepek di pagi ahad ni..  ntah aku pun tak tau nak cakap ape mengenai cinta.. aku bukannya pandai sangat cuma cerita semalam tuh buat aku tersentak sedikit.. hahhaa.. ade la cerita di sebaliknya..

No comments: