Sep 21, 2010

buah zuriat...

Tertarik dgn entry mata hati jiwa (diela) berkenaan dgn buah zuriat.. tak sangka pulak aku ade lak buah zuriat ketinggalan zaman betoi aku ni.. dah 29 tahun idup, baru la ni dgr pasal buah ni... terkejut dan terkedu jugak la biler sebenarnya buah ni wujud yakni untuk mendapatkan zuriat... aku pun ape lagik share kat FB.. mana tau kot kawan2 yang nak tau info tentang buah zuriat & yang penting buat pasangan-pasangan yang dah kawin tapi belum dikurniakan cahaya mata...

buah zuriat ni jugak dikenali sebagai buah Adam dan Hawa..hanya bole terdapat di Mekah.. ok aku malas nak tulis panjang-panjang.. kalau korang nak tau lebih lanjut dan nak dapatkan buah ni, korang bole melawat blog diela ni... aku pun teruja membacanyer.. hehhee.. jommm...

MATA HATI JIWA

ni la rupaya buah zuriat..

2 comments:

Diela Zaimi said...

thanx mama coz kuarkan entri *& promote blog sy....
heheh...malu la plak...

mama_izz said...

hahha.. sama2...jgn la malu2 yek..