Aug 10, 2010

tak de tajuk

sudah beberapa hari tak hapdet blog.. sgt la sibuk ditambah dgn sakit pening lalat.. muntah monggek.. sakit tekak.. hdung mengeluarkan cecair dan sebagainya.. nak menaip pun tak larat.. ok kena banyak2 sabar sebab inilah ujian dari Yang Maha Esa sebelum bermulanya Ramadhan..harap2 esok sihat2 aje.. sebelum memalukan ceramah pada hari ni saya memanjatkan syukur ke hadrat illahi kerna gambar2 pertunangan semuanya telah siap edit.. semuanya di siapkan oleh incik hubby.. tak larat sebenarnya dok dpn komputer.. tapi dok ngadap FB larat la pulak dari pagi sampai la nak gelap.. hehhee..


 baik punya edit.. tetiba gi cuci lain lak jadinyer.. hampeh tul la.. 1st time aku hantar kat kompeni melayu punya kedai gambar.. abis jahanam rosak binasa semua gambar2 aku.. gambar2 semua sekerat.. biler aku komplain kata aku yang silap sebab hantar cuci tak ikot saiz sebenar.. hadoii aku lak???.. selama ni anto kedai lain diorang yang edit bagi gambar tuh ngam2.. contohnye nak cuci 4r, kalau gambar yang kita hantor tuh saiz besar, sebelum cuci diorang kecikkan bagi saiz 4r.. 4 X 6 tak salah aku..kecuali la gambar terlampau kecik, kalau besarkan mesti gambar pecah.. aduhai.. sabar je la.. ni la jadiknya kalau nak murah sgt tapi kualiti tarak.. len kali hantar kat tempat biasa hantar ye makcik.... mahal pun tak pe janji kastemer pueh hati.. masa nak hantar gambo kat kastemer punya la segan.. rasa nak tutup semua muka ni.. mintak maaf jgn cakap  la.. berpuluh2 kali mohon kemaafan.. aku cakap kalau tak puas hati, caraku tanggung semuanya & kena cuci balik.. tapi nasib baik dia kata ok.. bayar mcm biasa.. hadoiii..

sabtu lepas mak abah buat kenduri doa selamat utk baby kakak aku.. alhamdullilah baby ok jek.. nak kata sehat idok ler tapi demam dah tak de. minum susu pun dah bergelen.. pipi naik montel dah.. alhamdullilah..

ahad lak aku ada meeting ngan kengkawan utk reunion Cliffordian  RPKrian K.Kangsar pada malam raya kedua nanti.. banyak yang dirancang cuma vanue belum dapat lagik.. mula nak buat kat Safari Resort tapi penuh la pulak malam raya kedua jadik kena carik tempat lain yang sesuai.. entah la.. pening lak..lagipun semua dah mengharap


diantara kengkawan sekolah yg menghadirkan diri utk meeting reunion ni..walaupn tak ramai tapi memang best dan kecoh.. hehe..

No comments: