Aug 15, 2010

tak bersahur..

semalam kan aku cakap yang tak bersahur.. kesian danish dlm kul 6 mcm tuh dia dah merengek2 nak makan.. tak tahan lapar sgt.. aku suh dia tido. dia tido kejap jek.. tak lena sebab lapar sgt kot..

 dah menung panjang danish sambil memeluk bantak busuknyer..

aku suruh dia tahan jugak.. dah tak tahan sgt dah dah..punya la ulang alik ke dapur mintak nasi.. alahai kesian anak aku..

ni dah kul 7 lebih gitu.. dah tak larat sgt dah.. aku suruh dia sabar lagik.. lagik skit jek.. biler papa dia balik, punya la meraung lapar sgt tapi papa pun suh sabar.. akhirnya kul 7.31 danish berbuka dgn senyuman.. alhamdullilah, masuk hari ni dah 5 hari Danish berpose.. aku lak kunci jam hanpon.. suami pun.. supaya tak terlajak lagik.. aku ngan incik hubby ok lagik tapi kesian kat Danish.. alahai buah hatiku.. hehehhe

No comments: