Aug 16, 2010

Salleh Gregor Samsa-Menghina puasa..

tertarik dgn artikel kepoh-kepoh atau Mr. Kepoh di pagi ni.. mengucap panjang aku ok subuh2 gini.. rupanya masih ade manusia yang akalnya pendek mcm ni.. Ya Allah, Jauhkanlah ia dari anak-anakku dan juga keluargaku..

Tak faham yer kenapa Salleh Gregor Samsa ni cakap mcm ni.. paling tak tahan nak buat kitab sendiri.. nak carik pengikut.. owhh aku malas nak citer panjang2..tak berani nak komen panjang2.. korang bacalah sendiri.. sampai hati mempersendakan puasa dan agama islam.. semoga Allah sahaja yang dpt membalas perbuatan diorang ni.. aminn..

7 comments:

Sidratul Muntaha said...

ni namanya org sekular..
biarkanlah..
tu org gile..
klu dilayan..batal pose aku..

mama_izz said...

hahha... tu la.. malas nak layan sgt.. kang ikut rasa hati mau dicabai2 mulut dia.. hehheheh

Wawa~* said...

harap2 dia insap le satu hr nnt.. ksian tgk...

mama_izz said...

betoi tuh kak wawa..

aKu AdaLaH aKu said...

haish... tetibe jek aku rase nak mencarut.... nasib baek bulan pose neh... ishh.. aper mak bapak dier x ajar ke kenape perlu berpuasa??? dier ni tak belajar agama kew??? sampi dah x percaya agama ni... haish!!! brapa kali haishh da!!!!

mama_izz said...

sabo dilla sabo.. orang mcm tuh memang pendek akal.. kang kiter cakap lebih2 batal lak pose.. hehhe

Anonymous said...

dia ni bukan budak kecik dah. dah 24/25 tahun, dah boleh pikir sendiri.
saya pernah sepejabat dgn dia n kawan dgn dia.
xtau lah ape nak jadi..
sobs...