Aug 10, 2010

pose tahun ni

pose tahun ni kena rajin2 skit.. hurmm. tahun2 lepas sahur, makan kat kedai jek.. tahun ni kena lak kena merajinkan diri utk masak sebab tahun ni nak ajar si Danish berpose.. tahun lepas dah ajar cuma sekerat2 jek.. tak larat.. tahun ni kena paksa berpose lagipun dah 7 thn..kena pose penuh.. bila aku cakap danish nak ape kalau pose penuh.. akan mama penuhi hajatmu.. selamba kodok mintak henpon.. ciitt.. kecik2 dah mintak henpon.. nape tak mintak jek sebijik kete.. kan senang.. kekeke.. kalau la betoi memang pengsan aku.. hahhaa.. mama dia pun pakai kete buruk.. ni nak mintak mama kete.. memang mangko ler.. hurmm maksud aku berbaloi2 la kalau mintak tuh dan kena la padan ngan umur.. lalu aku cakap aku belikan beskal 2 roda.. lalu ia pun setuju... dgn syarat pose kena penuh!! tinggal sehari tarak beskal.. kata putus telah dibuat, Danish setuju 100 persen.. hehhe..

macam subuh ni aku ingat masak spageti.. lama betoi tak makan spageti.. itu pun kalau rajin la.. sahur kedua lak papa nak makan sup mushroom cicah roti.. hurmm mcm2 la.. entah rajin entah idok.. ntah2 macam tahun2 lepas.. gi kedai mamak depan umah.. order jek.. senang.. hishhh bukan senang nak jadik rajin ni bab2 memasak tambah2 mata sedang enak dibuai mimpi indah..hehee...

*kalau rajin masak nanti nak upload gambo sepanjang sahur.. hehhe..

2 comments:

LyNn HaMzAh said...

selamat berpuasa utk akak sekeluarga...

mama_izz said...

tq Lynn.. selamat berpuasa utk lynn sekeluarga jugak...