Aug 14, 2010

owhhh tidakkkkkkk

owh tidakk.. sedih betoi hari ni sebab tak makan sahur.. ni gara2 semalam ujan la ni.. sejuk .. ape lagik...suami aku la...  kkekeke.. ehhh..ehh bulan pose ni sila cakap perkara baik2 yek.. hehhe.. tak la semalam punya la tidur lewat gara2 tengok mega movie citer Volcano tak salah aku.. mata dah ngantuks tapi punyalah tahan mata semata2 nak tengok citer tuh.. alih2 tak bangun sahur..tersedar kul 6.30pg.. aku ngan hubby ok lagik la.Danish? aduhai kesian lak Danish...ni dah hampir pkl 1 ptg.. Danish dah mula ngeluh lapar.. aku suruh dia tahan sikit lagik.. aku suh dia basuh kasut sekolah... tengok Cd supaya dia RALIK..surh dia baring tapi kalau dia dah meragam, terpaksa la aku suh dia berbuka.. kesian lak dia...dia siap pesan kat aku.. ma besok jgn lupa bersahur tau.. alahai anak aku.. mintak maaf banyak2 ye Danish...... harap danish dapat menghabiskan pose dia hari ni tanpa bersahur.

No comments: