Aug 25, 2010

kesian cocot..

kesian cocot masih demam lagik.. aku ingat hari ni dia dah baik.. paksa dia gi sekolah.. ye la dah 2 hari ponteng sekolah... hari ketiga aku rasa panas dah beransur pulih dah.lagipun pelajaran dia dah bnyak ketinggalan... bangun pagi tu cocot dah siap cakap.. adik tak larat gi sekolah.. adik demam.. aku lak paksa dia gi sekolah.. ye la semalam aku nampak dia sihat jek.. siap aku berbuka kat luar & cocot main2 mcm orang tak  sakit...

masa bangun pagi tuh nampak memang nampak lemah tapi aku paksa jugak.. mana tau kot jumpa kengkawan dia ok pulak tapi tak sampai bape jam kat sekolah cikgu kol.. badan damia (cocot) panas sangat....terus papa dia ambik bawak gi klinik..panas gak ler suhu badan dia 37.7.. kesian cocot.. hurmm aku lak malas betoi nak ambik cuti dkt2 nak raya ni.. niat hati nak jaga cocot tapi ape kan daya..

alahai cocot.. senyum pun dah tak larat..

2 comments:

LyNn HaMzAh said...

skrg nie memang tgh musim demam la kak...kesian cocot...

mama_izz said...

tu la Lynn.. kesian pulak kat cocot sebab dah lama betoi demam jek.. kejap surut kejap panas.. risau jugak..