Aug 11, 2010

dam..damm dum bunyi mercun..

dam.dam..dum bunyi mercun.. hahhaa... tetiba jek bebudak kat sekolah ni selamba main mercun.. berdentum.dentum bunyinyer.. tetiba rasa nak raya la .. kekeke.. walhal baru jek satu ramadhan.. hahaa...

nak cerita pasal sahur..  hari pertama ramadhan sememangnya sgt teruja.. seawal kul 3.45 pagi dah bangun... aku bangun dulu dari jam.. kunci jam kul 4 pagi tapi oleh kerana bangun awal terus memulakan operasi memasak.. menu di hari pertama pose spageti.. yuhuuu memang semangat nak makan..

danish pun teruja nak pose.. gerak sekali terus bangun jek.. tapi tak mo lak makan spageti.. nak makan roti canai.. nasib baik dah siap beli roti canai segera.. goreng jek... cicah lak ngan gula.. hurrmmm. selera sungguh danish makan.. ni 1st time danish pose.. harap2 ok la sampai berbuka.. jom jamu mata..

danish dgn roti canainyer


sekadar menjamu mata.. jgn renung lama2 nanti batal pose.. kekkee

6 comments:

wana said...

wahhhh...rajinnya cheqla buat spageti pagi2 hari..akak masak air je hahaha

kami ni jenis malas mkn pagi jd camtu la hehehe...

salam ramadhan utk cheqla sekeluarga ye..

MrS. F!zA said...

perghh sphagetti..kalo fza tak masuk tekak pgi2..nasi pon msti ngan syur air je baru laju..kekeke

Butang Pena said...

wahhh spageti...
baru plan petang ni berbuka dgn spageti...
yummy!!!

mama_izz said...

kak wana.. fiza.. tengah awei ni jek.. sok lusa belum tentu lagi... ntah2 gi kedai mamak jek bersahur.. hehhehe

butang pena.. selamat berbuka dgn spageti..nyumm..nyumm..nyumm

Farra Dhelina said...

sdpnya spgthi..trgin lak..

*thnx ye for ur cmnt..

armouris said...

info tentang mercun di SIHAT SELALU - Kesan Bahan Kimia Dalam Mercun