Jul 16, 2010

tragedi malam jomaat..

Makan2 di BLACK CANYON...
















sempena aku dapat APC (anugerah Cemerlang) kat sekolah, incik hubby rasa berbangga sekali dan menyatakan hasratnya makan di mana saja yang aku suka..aku pun apa lagik.. pilih la BLACK CANYON.. hurrrmmm memang giler tak sedap ok!!! atau mungkin bukan citarasa aku..entah la.. kalau ada orang ajak nak makan sini memang aku taknak pi dah kecuali orang tu nak belanja.. itu pun mintak maap nak makan spageti atau nasi2.. aku tak bole nak masuk sebab aku rasa spageti yg aku buat jauh lebih sedap (kekke..perasan!!!)

ingat kami sekeluarga nak pegi tengok  wayang citer Predetor tapi alangkah sedihnya bila penjaga tiket mengatakan 18PL.. sex ganas... hisshhh!! maknanya budak2 tak bole masuk ok.. hurmmm.. sedihnyer sebab ramai yang cakap citer memang best.. .. sementelah itu, kami pun pegi la beli CD C.Rompk aje.. tapi alangkah kesedihan berlarutan biler CD citer itu habisss.. haiiiyakkk!!! beli aje la citer ape2 yang rasa menarik.. pastu balik.. golek2.. layan cd pastu tertidor.. terlupa semalam malam jumaat.. kekekkekke....

No comments: