Jul 5, 2010

tak abis lagik ke??

apesal aku rasa nak marah2 orang... rasa nak mengamuk.. rasa tensen!! rasa mcm tekanan perasan... rasa bling-bling.. takkan la monday blues tak abis2 lagik.. ni dah larut malam ni.. apa lagik laki aku la jadik mangsa kegarangan aku.. anak2 apa tah lagik.. salah sikit dah kena baling hanger.. kecik jek aku tengok anak2 aku.. arrgghh aku benci perasaan ni.. aku tak suka..aku tak suka.. semua keje tak jadik.. masak pun aku malas.. jarang betoi perasaan mcm ni dtg... aku rasa ni bukan monday blues ni tapi aku nak kena peod ni.. semacam jek.. badan2 pun sengal.. hadoii!!!! aku benci..benci.. benci.. uwaaaa...owh danish nasib baik menolong meng vakum rumah.. tak de la semak pale otak aku... sementara dia mengvakum aku sempat snap snip gambo2 dia.. hehhehe..



cocot yg terbaring mengangkang.. abang sibuk tlg mama, dia sibuk nyepah rumah... apa punya anak dara la...tq anakanda terunaku Danish.. i lap u...

2 comments:

Dayung Serian said...

danish good boy..rajin tolong mama:)

mama_izz said...

nak kata rajin tak lah tapi boleh diharap berbanding ngan cocot.. hehhe