Jul 7, 2010

suami aku curang?? biar betoi??


sampai hatimu sayang.. telah aku curahkan segalanya buatmu tapi ini balasan mu terhadapku..kita telah harungi segala kepayahan bersama-sama.. harungi hidup yang penuh liku2 ini bersama.. bahkan duitmu telah kita kongsi sama2.. suamiku, aku benar2 menyintaimu tapi apakan daya ko telah curangi aku.. kemaruk sangat ke?? mcm2 dah aku buat agar ko sentiasa sayang kat aku tapi andai itu mahumu, aku dah tak bole buat ape... nasib baik gambar ni dapat buktikan kecuranganmu..gambar ko bersama seorang perempuan... kalau tak sampai bila aku tak tau.. 


@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@

@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
haih apehal kemaruk sangat laki aku ni?? takkan dgn patung pun jadik.. tak cukup ke apa yang aku bagi?? cittt!!!! kekekkeeke..uweekkkk!!!

No comments: