Jul 14, 2010

nak termuntah dah ni..


hadoiii.. bukn senang rupanya nak mengedit gambo.. aduhaii... hari sabtu lepas dpt job tangkap tunang kawan.. selama ni laki aku yang tangkap gambo.. edit gambo tapi kali ni dia tak de masa so dia ajar aku mengedit.. aduhhhaii dah 2 hari ngadap pc mengedit.. nak termuntah pun ade ni.. kepala jgn cakap.. sakit tak terperi.. sori la kawan aku buat tak berapa kemas.. pastu lambat lak tuh.. aduhaii sori la yek...hubby aku sibuk bebenor sampai tak de masa nak ngadap PC.. jadik terpaksa aku ambik alih kerja2 dia.. padan muka!! nak carik duit lebih sgt kena la usaha lebih..







dan banyak lagikkkk gamboooo... uwwaaaaaa... pening!!! nak muntaahhhhh... masih banyak lagik kelemahan aku  ni..

2 comments:

Sidratul Muntaha said...

sabo mama izz
sabo
rezeki tu
bat pelan - pelan
btw,singgah blog den.
dah bukak dah online cheesecake bisnes..

mama_izz said...

tq sidaratul muntaha... huhuhu