Jul 6, 2010

mata berkedip2..

anda percaya dgn ramalan mata berkedip2.. kenkadang saya percaya tapi sesetengah orang kata jangan percaya.. sering kali mata kiri saya berkedip, maka saya akan berasa takut yang amat sangat sebab akan ditimpa sesuatu yang tak baik.. banyak kali terjadik kat saya ni.. hurmmm... hari ni mata kanan saya terkedip2.. kenapa yer??? saya search punya search kat tenet.. ada yang kata akan jumpa orang jauh.. ada yang kata akan dapat berita gembira.. tak kurang jugak yang kata akan dapat $$$$.. bling..bling.. hehhe.. dan yang paling saya percaya ialah kita mungkin stress sehingga mata berkedip2... mungkin la  kot.. saya stress je sekarang  ni.. huuuhuhu.. entah la.. mungkin urat saraf atau kelenjar2 mata aku udah sepero gamaknye...  maknanya kena betuikan urat2 saraf supaya kembali seperti biasa.. caranya??bersihkan hati tenangkan fikiran.. hehehhe

2 comments:

Anne said...

hmmm...nampaknya mama_izz kena rehatkan mata...rehatkan minda...jom pegi spa!

mama izz + sarip orbit said...

jommmmmmmm... hahaha