Jul 7, 2010

KARATE kids..

buzz..buzzz.. hehe.. malam semalam ngan incik hubby & anak2 tersyang santai2 sambil layan citer Karate Kids.. hohoho nampak sangat aku ketinggalan.. sebenarnya kitorang memang nak gi wayang tengok citer tapi ramai pulak desas desus mengatakan citer tak best.. jadik disebabkan anak aku nak sangat tengok citer ni, kami beli aje la dvd cetak rompak utk menjimatkan kos...


waduh..waduh.. sape la cakap citer ni tak best... best sangat bangat ok!!!! ditambah dengan pelakon cilik yang sangat comei Jaden Smith. alahai cutenyer budak ni..


owhh rupanya jaden smith ni anak kepada will smith.. patut la anak pun kelakar mcm bapak dia.. sangat cute budak ni tambah2 aku memang suka yang gelap2.. hehhe..

kesimpulannya citer ni memang menarik dan tertarik.. mungkin orang yang cakap citer ni tak best sebab dia suka layan citer2 cinta kot.. aku lak memang tak suka layan citer2 cinta melayu sebab aksi2 cinta tuh aku dah biasa buat kat umah... kekkeke.. uweekkk!!!!...tapi citer cinta omputih aku suka sebab bab2 diorang cium mulut tu aku memang feel.. kekekke... (gurau jek)..

dan utk terakhir kalinya citer ni memang best.. ada unsur2 keberaniaan.. unsur2 lawak..unsur2 kejujuran.. kebaikan dan yang penting.. bekerjasama.. hehe

No comments: