Jul 7, 2010

FATHER FIGURE CONTEST BY ICEBOXRIVET 2010

dah lama sebenarnya tak join contest.. kali ni hati terbuka pulak nak join.. nak tau lebih lanjut tentang contest ni.. klik  klap sini..


dan gambar yang dipertaruhkan......




lelaki ini adalah seorang papa yang paling sporting di abad ni.. bukan aje sporting malah seorang papa yang sanggup jadik kuda2 utk anak2nya..kalau anak suruh lompat, lompat la dia.. kalau anak ajak main tembak2.. main la dia..  jangan la mamanya marah anak2 depan papanya.. kecik jek dia pandang   mamanya.. katanya kalau mama hanger anak-anaknya nak je dia hanger mamanya balik dan suruh mamanya rasa mcm mana kena hanger.. kekeke..

masa anak2 kecik dulu.. papa dia la yang bangun subuh buatkan susu.. papa dia yang mandikan anak2 sebaik anak2 kuar dari perut mamanya.. papa dia juga pakaikan pampers.. tuam perut anak2 nya.. sapukan minyak telon.. pakaikan bedak utk anak-anaknya dan papa nya jugalah cucikan kencing berak dan papa dia la buat segalanya berbanding mamanya yang ada penyakit M.. itu lah sebab anak2 lebih rapat dgn papanya yang mcm kura-kura dan tak macam mamanya yang seperti singa betina yang sntiasa mengaumm... aummmmm!!!

apa-apa pun papa adalah seorang ayah yang terbaik jugak suami yang terhebat di abad ini... hehhee..

hanya gambar hiasan semata-mata... lompatan bersama yang paling cemerlang yg dilakukan oleh keluarga kami.. hehehe..

No comments: