Jul 17, 2010

dalam kelambu ada musuh..

dm kelambu ada musuh.. sape musuhnye..hubby aku la.. erkkk.. kami tak pakai kelambu jadik maknanya dia bukan musuh aku la..hurmmm... sape lak musuh dlm kelambu ni.. napa lak dia bukan musuh dlm selimut?

haa.. saja nak citer tentang seseorang.. dia bukan satu selimut dgn aku tapi satu kelambu.. korang faham tak maksud aku..kalau tak faham, buat2 la faham.. hehe

sebenarnya aku nak tau sgt siapa musuh sekelambu aku tuh.. hehe.. aku tau dia selalu aje baca blog ni.. aku sebenarnya nak ucapkan berbanyak terima kasih pada dia kerna aku naik sebab angkara buruk perangai dia.. hehehe,, terima kasih ye daun keladi.. hehe.. dia yang buat report pada orang atasan pasal aku.. blog aku.. hidup aku.. kerja aku dan segala-galanya pasal aku dan hari ni aku berjaya kerana dia.. kalau lah aku tau siapa dia, aku nak ucapkan ribuan dan penghargaan terima kasih buat dia dan nak sangat ckp kat dia, aku bukan seorang manusia yang mudah mengalah dan sekarang aku dah buktikan dan kerna dia.... hari ini aku terima sesuatu yang di luar jangkaan.. alhamdullilah..

kalau musuh sekelambu ku itu membaca blog ini.. terima kasih yang tak terhingga kerna kau..kau..kau.. dan kauuu yang buat aku bangun dan kerna kau kau kau membuatkan terima sesuatu yang tak pernah ku impikan selama ini dan kerna kau..kau..kau.. membuat KAU akan jatuh terduduk.. tengok la.. tuhan aje yang akan membalasnya..!!! amin..

uweeekkk kat ko!!! (giler jahat aku)...huhuhu

*jgn ko siap print gambo aku udah le yang mcm ko penah buat dgn niat menjatuhkan aku.. udah2 ler.. tak yah nak dengki kianat.. aku ni bukannye hebat sgt sampai ko tak puas hati dgn aku.. time kasih daun keladi.. hari2 kita kan berjumpa lagik.. kita kan sekelambu.. huhuhuhu..

5 comments:

Unknown said...

awat ceqla... ko dpt APC kew?? kompem dier bengkek giler ngan ko kan... hehehehe... kalu betol... tahniah la aku ucapkan ekk.. bleh wat open table... huarhuarhuarhuar

mama izz + sarip orbit said...

yup..giler aku tak sangka dpt.. tapi aku dah jumpa org atasan.. nanti kiter sembang wehh.. tak bole dlm ni sebab bnyak mata2 yg ngintai aku.. hehhe

Unknown said...

yeah... betul... kt cni byk nyamuk.. bak kate ko la.. msuh lam kelambu... hehehehe.... ko bako jek kelambu tu.. bior rentung.. bkan stakat nyamuk jek... musuh tu pon tebako abes... ahaks...

mama izz + sarip orbit said...

yehaaa!!! betoi tuh.. hahaha..

cgmthr said...

post terbaik akak :>