Jul 6, 2010

cinta sejati

adakah anda percaya pada cinta sejati.. apakah erti nya cinta.. kenapa anda cinta pada pasangan anda

kerana rupanya ka????

keluarga nya ka???

warna kulitnya ka????

 tumbukan padunya ka??

kegilaannya ka?


anak2 nye ka???


pelukan manjanya ka?? (manja ker?)



sex nya ka??? (nampak mcm pompuan tuh giler seks..kekke)

hobinya ka??


Masakannya ka????




tak pun cinta hanya pada gambar2 romentik je tapi belakang ??? huh!!! gaduh tak hingat!!! kekeke...


kalau saya?? cinta adalah satu perkataan yang sangat indah yang tak bole dinilai .. payah diterjemahkan tapi bahawasanya cinta itu harus dinikmati setiap manusia di muka bumi... 

cinta membuatkan saya buta dan kadangkala celik.. cinta membuatkan saya rindu.. cinta membuatkan hidup ini bermakna.. cinta membuat diri terasa berharga.. cinta membuatkan saya sakit hati.. sakit jiwa ..cinta membuatkan saya jadik gila...dan segala kasih sayang saya ada pada cinta... 


kalau la cinta dikianati..pupus lah nilai cinta itu...sesungguhnya saya amat2 menyintai MOHD SYRIZ AZLI .. my hubby chubby...dan sesungguhnya anda janganlah meluat dgr gambar2 yang entah bape kali diulang2 kerna saya dah tak tau nak hapdet citer ape.. kekekkee

*buat incik suami yg selalu baca blogku ini, mesti hatimu berbunga2.. bukan cakap kosong je ni.. bak skit duit.. dah kering benor ni.. kekkeke



4 comments:

Dayung Serian said...

tak meluat pun nengok gambar2 tu...so romantik & best jer. Suka ati kita nak tulis & letak apa kat blog kita kannn.

Go Go mama_izz!! I loikeeee:)

mama_izz said...

tq dayung... hehhee..betoi2, suka ati nak letak ape2.. nama lagik blog hak milik persendirian..

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

ahahaha kak! suka gila gmbr lompat se'patern' tu! sama je darjah dia! ahahaha

mama_izz said...

hahha.. tq fiza..kami memang suka lompat sepatern.. tu pun jenuh nak buat tapi akhirnya berjaya jugak setelah usaha ditingkatkan.. kekekeke