Jul 30, 2010

budak ni lagik!!!



tak abis2 citer pasal budak bertuah ni kan.. mana taknyer budak kecik ni sangatlah bijak..(nakai). sangat suka berkata2 sampai kdg2 rasa nak piap je mulut tuh.. budak ni memang tak bole duduk diam walau sesaat.. bila suruh buat keje sekolah selamba cakap" adik malas".. wahh ni ikut perangai sape ni pemalas.. kekkee.. ha!! tengok gambar di atas tu.. tersenyum riang dia dgn tie ciptaannyer dan sependa abangnye.. budak ni main sapu jek pakai sapa punya.. kenkadang mama punya pun dia blasah.. asal tutup tutttt...


ha.. tak cukup dg tuh, diconteng semua badan2 nyer termasuk kaki-kakinya.. sungguh la kreatif budak kecik ni..


korang perhatikan kaki si abang tu.. tak cukup dia buh tie kat leher dia, dia kacau lak abang dia tengah tidur.. dia ikat lak kaki abang dia dgn TIE dia..

tak cukup lagik?? dia godam plak baby bear ni.. kesian aku tengok baby bear ni dah mcm sakai.. aku pun sorok dia.. kesian lak aku tengok.. tapi aku silap, rupanya dia ade baby yang lain yang nak digodamnyer.. kalau nak tengok, di lain entry yek.. hehhe


hak elehh.. mcm la cun sgt.. kekkeke.. ni la budak bertuah tuh.. hadoii.. nakal sungguh.. tengok dia buat muka?? geram betoi aku.. nak jek gigit-gigit..

No comments: