Jul 19, 2010

al-kisahnyer...

budak ni memang nakal tapi dlam nakal2 dia...


dia sangat la rajin.. basuh pinggan dan kalau mama dia ada penyakit M, dia menyediakan sarapan utk kami sekeluarga..ehh tapi idok le memasak tapi buatkan roti bakar..


dalam rajin2 pun  budak ni sgt malas ke sekolah... sungguh susah nak gerak dia bangun.. hadoii..


Tengok la sambil duduk pun bole pejam mata..pastu mulut ternganga jek..


selagi singer betina tak menjerit, selagi tuh mata dia terkatup.. aduhaiii anakku..bila la nak berubah ni sayang!! tiap hari tiap saat nak kena hambat, baru nak gerak... dah tak larat nak marah2.. mcm ne nak jadik mama solehah ni kalau asyik terjerit mcm singa tengah mengaum.. ermmm...

2 comments:

Dayung Serian said...

kekekek comel nyer masuk dlm kotak

mama_izz said...

dayung.. budak nakai memang mcm ni.. hehe