Jul 14, 2010

Aku terima anugerah tahun ni.. yeahhh!!!

pagi2 dah ade orang panggil masuk pejabat.. memang aku dag dig dug.. selalu kalau aku dipanggil tentu ada masalah besar.. kali ni memang mendebarkan aku bila dipanggil.. huh!!! apa lagik masalah yang akan datang.. serius menggeletak lutut ni..

masa PK ucap tahniah aku ingat aku dapat tukar sebab dulu aku memang mintak nak tukar.. bila dia bagi surat aku terkejut beruk.. termenung panjang.. surat nyer tertuliS..PERHARGAAN PERKHIDMATAN ANUGERAH CEMERLANG....  Lepas jek pegang surat, aku siap cakap.. eh betul ke?? ke silap orang?? ehh..ehh.. muka aku memang gelaban masa tuh.. memang tak sangka..

aku sebenarnya memang tak layak dapat.. serius memang tak layak..mana tak nyer.. dok FB sepanjang masa.. pastu hari2 tergedik2 carik sesuatu nak hapdet blog.. hurmmm sepatutnya ada yang lebih memerlukan yang patut dapat... tapi alhamdullilah, rezeki yang telah Allah turunkan.. takkan nak tolak kan..

rasanya aku baru bekerja 6 tahun.. alhamdullilah orang nampak hasil2 kerja aku di sini.. selalu aku marah2 coz kerja aku tak dihargai tapi sebenarnya aku silap.. ada yang telah menilai kerja aku..berdosa lak aku..hehhe... alhamdullilah sekali lagikkk..

tahun 2010 memang memberi rezeki buat aku sekeluarga.. alhamdullilah.. kurniaan Allah yang tak terhingga.. tapi sebagai manusia sentiasa beringat bahaawa Tuhan sayangkan kita maka kita akan di uji mcm2 cara.. kena sabar dah tabah hadapinya.. hari ini kita diberi TUAH, tak semestinya esok lusa kita akan BERTUAH!! jadik kena bersedia selalu..

firstly aku nak berterima kasih sgt2 pada suami tercinta kerana mengajar aku menjadi seorang manusia yang tabah.. sabar menghadapi dugaan dan kena sentiasa bergumbira.. dialah semangat aku..dia jugalah tempat aku melampiaskan nafsu kemarahan dan nafsu batin.. kekke.. opppsss!!!.. dia jugak telah membuatkan hidup aku bahagia sangat2.. .


syukur alhamdullilah.. ok la panjang sangat ucapan aku kali ini.. mungkin terlalu eksaited sesangat... kepada Pengetua dan ketua2 yg lain terima kasih memilih aku penerima anugerah tahun ini.. alhamdullilah..

No comments: