Jul 1, 2010

aku dan uban

semalam lepas habis cerita Mr & MRS SMITH kat tv2 dlm kul 1 pagi terus naik katil.. uwaaa mata dah rabak.. masa sikat2 rambut, incik hubby ternampak benda puteh kat kepala aku..alamak gabra giler aku... mcm tak bole terima kenyataan jek.. uban sudah bertakhta dia rambut aku.. nampaknya aku dah hampir usia ketuaan.. mula2 hubby selak tengah.. ada 2, 3 .. pastu selak dpn ada... 2 ,3.. selak kiri.. selak kanan.. makkk aiii berceratuk uban aku.. haih!!!  kul 1.30pg incik hubby masih giat menjalankan tugasnya.. aku lak menahan kesedapan dan kegatalan..memang best biler uban2 dicabut hingga ke umbi.... giler banyak betoi uban ni.. hishh!!! kat kul 2pg masih tak abis.. baik aku tido.. kul 6 nak bangun........

* dan apakah cerita kat atas.. hehe.. bosan!!!

2 comments:

cikzuzu said...

berceratuk tu apa ma?

ma suka guna word yang zu tak paham,haha

mama_izz said...

berceratuk tu banyak tak terkira... tu bahasa orang perak tu.. kekkeke..