Jul 25, 2010

aksi tidur paling cute..

hahhaa.. cute jek cocot ni tido... ala-ala aksi tido mcm nak berak.. kekkee...ni aksi masa bangun nak gi sekolah.. aduuhhh punya payah nak bangun tido.. takut dgn mama punya pasal tido duduk pun ok jugak.. kekke..mulut standard la ternyanga luas.. meleleh ayor liur basi.. hahhaa









Yang ni pun cute kan.... aku pun tak paham masa makan pun bole tertidor.. punya lenanya dia tido..aku angkat basuh tangan & mulut dia masih lena diulit mimpi indah.. hahhaa..



haaa... yang bawah ni aksi paling cute cocot tidor.. ni gambar beberapa bulan yang lepas.. gaya tidor aksi katak puru.. kekkee...


banyak lagik aksi tido si cocot.. nanti upload lagik.. aksi tido peluk tiang.. aksi tido atas tangga & mcm2 lagik la aksi tido dia yang sangat cute.. hehhee...

3 comments:

emy/mamasuri said...

ala..cian nyer dia..
tapi comel je..
tersenyum sy..

mama_izz said...

hehhehee... ni budak nakai...

Mommy Gaban said...

hehe...macam-macam le si cocot ni..