Jun 21, 2010

sabtu ku..

sabtu ku memang menyeronokkan.. balik kampung!!!! yeay.. makan sambal belacan tomato mak.. memang sedap.. nyumm...nyummm..nyummm...hari sabtu tuh memang banyak temujanji tapi ada yang tak menjadi..dapat gak jumpa kengkawan sekolah dulu.. masa dulu kami memang kawan baik.. lama betoi tak jumpa Hajar yang sekarang bekerja kat Riyad.. dah cantik dia sekarang.. tak lama lagik pun dia nak kawin dah.. mcm tuh jugak Wan Rahmah dan Dalila... betoi2 rindu kat diorang.. tapi dapat lepak kejap jek.. aku sampai pun kul 10.30mlm.. kul 1 pg baru kitorang gerak.. sambil tuh tolong2 Dalila bungkus ole2 utk kahwin adik dia ahad tuh.. errkk aku tak tolong sangat pun.. jadik mandor jek.. hehe.. betui2 rindu kat diorang!! harap kitorang bole jumpa lagik...

2 comments:

ashikin halim said...

sambal belacan tomato tu apa? sedap ke?

mama_izz said...

iki.. sedap giler.. nyumm..nyumm....nyumm