Jun 12, 2010

Pulau Langkawi hari Pertama-Vol.4

sebelum balik hotel kami singgah di Petrosains boat yard..eh betoi ker nama tmpat tuh ntah.. belasah aje la..hehehe memang cantik pemandangan kat sana.. banyak bot2 yang tertarik dan menarik.. tapi tengok aje la pastu tangkap2 gambo.. dapat gak cuci mata dan terus berangan kalau la aku ada satu bot akan ke jalan2 serata alam melihat keindahan laut ciptaan tuhan tapi apakan daya cuma angan2 je la yang mampu.. hehhe..lepas jalan2 kat petrosains kami singgah makan ikan bakar di kedai2 tepi jalan.. memang nyum..nyum..nyum... lepas tuh kami pun balik ke hotel dek kepenatan.. yang paling bengang ingat lepas2 mandi boleh online tapi line teruk bangat.. tak jadik la.. seawal jam 9mlm kami ketiduran kerna pepagi esoknya iaitu hari kedua kami nak menyambung perjalanan ke tempat menarik... paling mengujakan!!! huh!! sebelum tuh jom layan gambo kami kat petrosains.. seperti biasa model tetap dan tak berbayar adalah aku!! hehehe.. ok sebelum tengok gambo2 ni korang abaikan minyak kat muka aku yang berkati2 tuh.. jerawat jgn kata la.. naik tanpa rasa jemu.. kekekke...











sebelum tidurrrrr......sempat gak laki aku snap gambo serabai aku.. hehhe

No comments: