Jun 14, 2010

Pulau Langkawi hari Kedua-Vol.3

selamat tinggal Pulau Payar..mcm sekejap jek kat P.payar tuh.. rasa tak puas..insyaallah kalau ade rezeki lagik teringin nak gi sana lagik..


lepas balik dari P.Payar kami balik hotel.. merehatkan diri setelah minda2 dikosongkan.. hehhe.. memang keje2 & hal2 umah tak ingat lansung.. yang ingat bila anak hepi, kami pun terasa hepi jugak.. tapi ada sesuatu yang paling menyeronokkan iaitu aku dah jadik untie.. kakak aku selamat bersalin kat KL.. alhamdullilah... ini adalah anak buah pertama aku dan semestinya aku terasa  seronok!!!..

lepas rehat2 kan diri kami mandi2 dan pegi shopping.. opssss bukan nak beli sakan tapi nak beli apa2 yang patut.. tapi masa singgah kat IDAMAN SURI, kami terpegun tengok pinggan mangkuk.. Ya tuhan cantik bangat & murah bangat.. sewel tengoknyer tapi rasa tak penting coz pinggan mangkuk yang ada pun tak tau nak pakai kat mana.. yang paling pening kena layan pe'el anak2 menyoppingg..nak tengok apa yang diorang ambik & beli???? haaa ni dia keje anak2 aku..

 ni la hasil shoppingan.. semua nyer cekelat.. ni keje anak2.. pantang nampak cekelat... berpinar mata diorang tengok cekelat.. hehhe...
Lepas balik dari membeli cekelat, kami terus balik hotel.. sebelum tuh singgah dulu di tepi kolam & sekitar hotel tangkap gambo.. ni malam terakhir so kena posing sepuas hati.. hehhehe...











No comments: