Jun 2, 2010

pertandingan rekacipta


masa gi jumpa cikgu cocot tadi, dia minta aku, suami & cocot masuk pertandingan rekacipta permainan kanak2 menggunakan bahan terpakai pada 13 jun ni  mcm best jek tapi bile dah isi borang bagai rasa pening lak nak buat ape.. bab kreatif ni bagi kat laki aku.. memang dia minat bab2  benda mcm ni.. tapi masih blur nak buat ape.. sedang bincang ape yang perlu buat.. buat lak tuh, bukan main hentam jek... kena KREATIF.. permainan tuh ape kebaikannya??.. ape kegunaannya?? dan sebagainya..iskk..iskk.. dah sakit pale ni nak fikir tapi kena usaha demi anak.. seronok jugak sebenarnya masuk benda2 mcm ni... kebelum incik hubby cuti 5 hari.. 13 jun hari terakhir dia cuti jadik lepas balik bercuti terus masuk pertandingan ni..huhuhu


2 comments:

wana said...

akhirnya..buat pe???kapal tu ke??
kalau buat kapal tu pun cantik jugak...

mmg la cheqla masing2 org masing2 Allah kurniakan bakat kan..

mama_izz said...

belum tau lagik la kak wana.. pening nak memikirkannyer.. hehehe