Jun 25, 2010

mengarut

waduh..waduh.. udah bape hari tak hapdet blog ni.. dah naik habuk dah.. hehe.. tentu ada yang merindui wadah dan cerita gilerku... hehe.. jgn tipuuu.. aku tau sape yang selalu rindu kat aku... kekkee.. uweekkk!!!.. perasan lebih.. hahaha...kalau sape2 perasan , tentu korang tau yang aku dah tukar background..haisihhhh makcik dah tak de keje lain ke asyik tukar2 templete.. entah napa la aku ni cepat jemu dgn sesuatu... ibarat kata karam sigh walia.. habis madu sepah dibuang.. ehrkkk betul la.. aku ni jenis cepat jemu.. tak tau nape..mcm tu jugak kat umah tuh.. asyik tukar2 cat umah.. kadang2 tuh rumah dah jadik bahan eksperimen.. berwarna warni.. tahun ni belum pilih lagik nak kaler warna ape.. aku lak memang suka benda yang comel+warnawarni+nyegholang+cute..arrrhhhgghhh ape2 yang manarik tertarik kau memang debboommm la..

ok.. kenapa aku tak hapdet blog ni... sebab aku sedang runsing!! sedang sakit jiwa.... sedang streess.. nape??? sebab laki dah menyampah kat aku.. dah takmo dekat2 ngan aku.. aku pegang2 pun dia tak sudi.. dok jauh2 ngan aku.. mana aku tak stress.. nape lak dia jadik mcm tu yek?? ni gara2 aku ada boypren.. aku dah jemu dgn dia.. aku nak cari yang lebih baik dan teruna.. kekkekkeke.. uweekkk!!! mcm la ade lelaki teruna zaman sekarang ni.. kalau ade pun darjah 6 ade kot.. kekkeke.. ehhh makcik ni dah merepek.. nama lagik kan tajuk merepek.. erkk ok tak baik tipu sebenarnya aku ngan laki aku dok jauh2 & dok masam2 muka sebab kitorang tensen ok nak memikirkan apa yang kitorang nak buat ahad nanti?? ha ahad nanti?? ingat tak hari tuh aku ada menang no.2 rekacipta mainan kanak2?? kali ni kitorang akan pegi lak peringkat negeri.. kena buat kolaj pulak.. laki aku lak tak dapat cuti..mana tak aku tak mengaum.. merajuk!!! iskkk!!! memang bengang!!! apa lagik cik fafa teman tapi mesra sudi menemani aku utk sama2 buat projek ni..tapi akhirnya incik hubby setuju buat projek ni gara2 ngauman terakhir kaliku iaitu ngauman yang paling dashyat, paling gerun dan ngauman yang menyakitkan jiwa raga juga kalau terkena ngauman ni telinga akan kepanasan dek seperti di cili-cili.. hahhahahha

ok banyak sangat aku buat kerepek.. masih runsing memikirkan apa yang nak dibuat ahad ni.. aku sukakan kelainan.. hari tu guna beras.. kali ni tak tau nak guna ape pulak..ye la kalau guna beras lagik mesti ada yang tiru dah.. jadik masih fikirkan kelainan dan tersendiri!!! apa ya?? ok la.. kerepek semua sudah di masak.. nak bungkus lak.. pastu nak eksport.. okkk daaaa!!!!

 ni gambo yang menang no.2 hari tuh.. hehhehe..

No comments: