Jun 30, 2010

mak giler.. bapak giler.. anak2 pun dah giler..

errkk ehh bukan giler tapi giler-giler.. tadi masa tengok gambar2 anak saya, saya tersenyum sendirian dgn gelagat mereka.. sebijik ikut kami laki bini.. sebenarnya aku ngan hubby seorang yang GILER-giler... dah mana nak tumpah minyak kalau tak kat kuali.. hehhe..anak2 pun dah ikut jadik mcm kami.. kat rumah jgn cakap, diorang dah pandai loyer buruk ikut perangai papa diorang...eh..eh.. papa diorang jek?? mama diorang pun sama jugak.. hehe..

biler tngkap gambar ada jek aksi panas yang kami buat.. tak kira la aksi ala-ala  romantik gitu atau aksi2 bodoh.. hehe..kami sememangnya nakkan yang luar biasa dan yang luar biasa itu selalunyer best.. hehe.. jom tengok gambar2 kami anak beranak yang giler2.. gambar anak2 kami pun bukan kami yang suruh buat tapi memang otometik gitu.. nampak jek kamera, ade aje aksi luar biasa yang diorang tontonkan.. hehehe..

juling itik

alahai budak2 ni..

alahai gediknyer dua beradik ni.. hehhe

  lompat melompat ni aksi biasa kami  sekeluarga.. hehe.. 

suka gambar cocot ni.. cocot dari kecik lagik sudah pandai loyer buruk..pandai buat muka.. pandai posing2.. masa ni umur cocot baru setahun lebih.. alahai geram kat cocot.. hehhee

mana tak tumpah minyak panas kalau tak kat kuali..hehe

*wahhh kalau nak ikutkan banyak lagik gambar2.. malas jek nak upload.. tgk le kalau rajin, nanti2 la uplod.. hehhe

1 comment:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

ahahahha.. spotink habis anak2!