Jun 4, 2010

cuti sekolah!!!


waduh..waduh cuti sekolah makin hampir.. periksa selasa depan.. aduh pening pale nak ngadap buku.. asal ngadap buku jek mesti terlena meleleh ayor liur basi.. kalau anak aku mau aku hambat.. arrgghhh dah nekad lantak la nak  jadik ape jadik la.. malas la aku nak fikir.. pening aku nak menghafal asid.. simbol2 & sebagai.. itu pun yang paling susah tapi tetiba kalau hafal soalan tak kuar pulak!! hadoiii pening aku.. sebenarnya mood aku nak bercuti.. incik hubby dah ambik cuti 5 hari... aku pun dah ambik cuti jadik tak de mood nak baca2 buku... percutian kemana belum kompom  lagik.. dah nak pegik nanti baru diwar-warkan tapi yang penting bukan luar negara.. dalam malaysia jek.. kalau diwar-warkan mesti tak jadik.. mula2 hari tuh punya semangat nak gi pulau perhentian tapi tak jadik jugak.. bnyak toi masalah.. masalah utamanya aku tak de kad kredit.. payah nak booking hotel.. tau aje la kalau cuti sekolah.. penuh kalau lambat atau booking2 mulut ni tak boleh diguna pakai.. nak kena swipe dulu...hish!!! kali ni aku nak gi satu pulau gak.. nak rehat2 kan otak dan minta..hotel dah booking tapi pakai  mulut.. dia cakap  ikut nasib kalau ada orang yang bayar dulu aku akan ditolak tepi..arrghhh lantak la kalau tak de hotel aku tido la kat tepi pandai bersama keluarga.. bukan selalu pun..hahaha.. esok bangun tengok2 dah ada kat tengah laut bersama keluarga..  mesti menjadik percutian paling hebat di abad ni... ermmmmm!!!!

ok!!! dah tuh merepek.. nak sambung baca buku.. papai!!



aduhhh!!! bestnyer!!!

2 comments:

wana said...

exam ptk ke?hehehe gud luck ye..moga2 lulus dpt naik gaji kan..

mama_izz said...

yup.. exam PTK.. tq kak wana.. harap2 lulus.. dah banyak kali ambik tapi satu paper jek lulus.. hehhe