May 24, 2010

Kamera owh kamera


yeay!!! dapat jugak beli kamera digital ni.. sgt comel & cute.. sebenarnya sudah bosan dgn DSLR.. bosan nak bawak beg besar2 ke sana kemari.. sudah bosan nak ku hulu ke hilir bersama DSLR.. tak bermakna saya tak sayang pada DSLR saya tuh.. cuma inilah masa ia berehat2 kat rumah.. kecuali ada event ke.. tangkap gambo kawin ker atau ada ape2 aje yang penting la.. ok kamera nikon comei saya ni akan saya bawa ke mana aje.... simpan di dalam beg tangan aje.. mudah dan selamat.. bateri lak pakai bateri AA jek.. kalau habis terus gi kedai runcit beli.. tak yah nak charge 2.. mudahkan!!!... buat fafa.. mulai hari ni time jenjalan fafa yang kena bawak kamera DSLR barumu itu.. hahhaha... gue sudah letih!!!.. hahha.. dan DSLR kesayanganku.. berehat2 lah engkau..akan ku guna bila aku perlukan engkau.kekekkee

No comments: