May 17, 2010

shopping..

biler incik hubby bagi wit. ape lagik.. shopping ler.. errmmm shopping baju anak2 jek.. dah lama tak beli baju anak2.. hehhee... eh ye ker?? ehhehe..




eh sape lak punya tilam baby ni.. hehhee.. ni aku nak hadiahkan pada kakak kesayanganku yang akan bersalin tak lama lagik.. sempat gak ambik 3 helai baju & 2 topi baby.. sungguh la comei.. hehhe...




sempat jugak sambar benda ni.. apa Vida beauty ni.. hehehe.. khas utk buang angin kus-kus.. hilangkan selulit dan mengempiskan perut... hehee...lama dah cik hubby suh mencantikkan perutku yang kian menggelebeh ni.. tapi aku buat tak tau jek.. tapi bila dia dah sound 2 3 kali, kena sambar jugak la.. incik hubby ku sangat la cerewet.. aku beli kemeja di katanya mcm mak2 orang.. ehhh bukan ke aku memang mak-mak orang.. aku faham maksud dia, dah mcm orang tua.. hehhe.. tapi aku tengok kemeja tuh comei aje... entah la mata orang lain2... hehhee

No comments: