May 27, 2010

saya tengok video lucah...

hahhaha.... betul la saya TERtengok vidoe lucah.. ehh bukan tertengok tapi saja2 tengok.. hahhaa.. bukan niat nak carik skill baru.. bukan jugak niat  nak Layan stimm atau sebagainnya dan bukan niat yang berniat.. hahhaha..tak la kami cuma lawan gelak laki bini.. hahaha.. eleh korang pun penah tengok kan.. jgn tipu la.. hahahha.. ngok!!..

ok citer nyer mcm ni.. incik hubbby aku kan membaik pulih komputer.. datang la seseorang yang tak dikenali nak merepair komputer nyer... jadik masa incik hubby cuba menggodam komputer dia terjumpa la satu folder yang menarik ni.. semua aksi MELAYU.. bukan satu bukan 2 tapi banyak gilosss!!!terkezut beruk la, lalu incik hubby bawak balik suruh aku layan... hahhaa... tak.. tak.. tak layan pun suruh tengok jek!.. tak terlayan pun , nak termuntah ada la..

Yang paling tertarik dan menarik hati aku seorang budak pompuan yang membuat aksi di hostel kot, memakai tudung... macam hampesssss!! geli aku ok!.. bukan geli ape, aksi tuh dibuat ketika memakai tudung.. kot ye pun tanggal la tudung tuh.. yang paling lawak tuh, mcm takut jek tapi mau...

lagi satu aksi yang geli aku tengok ialah 2 lelaki dan 2 pompuan dok di satu bilik, pastu bertukar2 pasangan.. giler ke apa?? aduhhh!! sudah advance bebudak sekarang ni..plak tuh orang ni bole tengok orang tuh punya dan bole pakai sape2 yang korang nak.. selalu aku dengar orang puteh jek mcm tuh, ni orang melayu.. 

banyak lagik aksi2 menarik yang aku tengok.. yang aku hairan nyer kenapa yer diorang merakam aksi2 mcm tuh.. nak buat tuh, buat la tapi tak yah rakam... buat malu kaum jek.. lalu aku bertanya satu budak sekolah apesal budak2 sekarang suka rakam aksi2 mcm ni.. aku dah dapat jawapannya.diorang nak tunjuk skill dan betapa hebatnya diorang di aksi ranjang.. pastu diorang bole lawan dgn kengkawan... wow! hebat sungguh bebudak sekarang...

kat sini aku taknak kata anak2 sape2.. aku nak jadikan benda ni pengajaran utk aku.. mana tau tengah tengok2, kot ye anak sendiri atau sedara mara di aksi ranjang.. tak pun aksi ganas aku ditayangan umum..mampus aku!!.. hahhahahha!!!!.. tak baik ok layan citer2 mcm ni.. benak kejap otak.. tapi kena tengok jugak supaya menjadi pedoman utk diri aku..agar terus berhati2 dgn manusia sekarang.. dunia semakin mencabar!!.. inilah yang terjadik.. kes2 buang anak dan sebagainya...

aku perhatikan zaman sekarang orang sibuk mencari kesalahan anak orang.. orang sibuk tunjuk silap anak2 orang lain... bila jadik kat anak2 sendiri, baru tau langit tinggi rendah.. pengajarannya didik la anak2 sendiri agar tak terjebak dlm dunia mcm ni.. mcm aku sendiri memang jahat.. tapi aku taknak anak2 aku jadik macam aku.. aku ingin anak2 jadik manusia yang berguna satu hari nanti..insyaallah.. tapi mampukah aku??

4 comments:

cikzuzu said...

haha,confirm orang ggogle lucah terus keluar nama blog mama. haha

mama_izz said...

hahhaha... betoi gak tuh.. nak try la.. hahhaa

wana said...

ntah la cheqla..nk kutuk2 pun kita ada anak kan..buat kata cheqla la kita mengasuh anak2 kita ngan baik insyaAllah akan jadi baik...doa adalah senjata yg paling mustajab :D

mama_izz said...

betoi kak wana.. sebenarnya ceqla sendiri takut ceqla tak mampu didik anak2.. ceqla jadikan semua ni pengajaran hidup ceqla supaya sentisa berhati2...