May 21, 2010

Rahsia Perkawinan

antara blog2 yang aku suka ialah blog Rahsia perkahwinan.. banyak kisah menarik, lucu dan memberi pengajaran pada suami atau isteri..sedih pulak baca kisah ni.. seorang isteri yang meminta cerai pada suaminya..kalau nak tau lebih lanjut klik sini RAHSIA PERKAHWINAN... menitik air mata ni masa membacanya.. sebenarnya betapa besarnya pengorbanan seorang suami yang kita anggap remeh temeh.. iskk..iskkk..

4 comments:

Dayung Serian said...

betul tu...sedih tul dengar kisah cerai berai ni, yg jadi mangsa anak-anak.
...mintak dijauhkan.

mama_izz said...

betui tuh dayung.. tapi kes cerai barai ni dah banyak sangat... takut pun ada.. mintak la dijauhkan dari kita.. hehe.. hehe

wana said...

susah nk ckp kan..mintak dijauhkanlah..

masing2 kena tahu hak&t'jawab insyaAllah jodoh akan b'panjangan tp jika dah t'surat nk buat camna kan..

mama_izz said...

betoi tuh akak.. memang susah nak cakap sekarang ni tapi kalau dah tersurat memang kita tak bole nak buat ape dah... hehhe