May 7, 2010

phone sex..

phone sex?? hahhaha... kengkawan aku cakap aku ni ketinggalan zaman betoi.. series aku tak tau perihal phone sex ni.. owwhhh dah ada plak phone sex.. aje giler orang zaman sekarang.. tak dapat jumpa pun bole buat sex dalam phone pulak.. iskk.. kemaruk betoi yek.. hehhee..

diceritakan seorang teman yang akan hensen dan cute mute orangnye.. di bayar utk melegakan kaum wanita hanya di dalam phone.. what?? aku mcm tak percaya dan tak bole diterima akal.. mcm mana yek?? iskkk aku konfius.. bole ke?? eeehhh nak try la.. tapi ngan sape?? kekeke (gurau jek yek) .. ngan cik hubby baik dok dlm bilek lagik best..

mcm tak bole diterima akal tapi kena terima.. biler aku tanya kengkawan yang lain, semua cakap ngok la ko memang ko ketinggalan zaman.. benda ni dah lama. aiseeehhh asal aku tak tau pulak... hahhahaha..

ok.. kawan aku ni seorang lelaki.. bil2 telefon semua dibayar oleh orang pompuan tuh semata2 nak buat phone sex.. kalau pompuan tu kegersangan  tak tentu masa, ko kena layan.. contohnya kalau pompuan tuh gersang kul 3 pagi, ko kena layan.. lelaki tuh layan macam mana pulak?? errr tak yah la aku nak cerita kat sini.. korang fikirlah sendiri.. pastu pompuan tuh buat ape?? iskkk.. tak terfikir aku ape yang pompuan tu buat.. kalau fikir memang sakit pale aku..memang sangat lucah ok!!

No comments: