May 26, 2010

Pengakuan isteri.. saya kekurangan kasih sayang,,

hahhaha.. mcm siut jek tajuk.. haha.. semalam baru jek tulis n3 dah lama tak gado dgn incik hubby.. memalam semalam dah tarik2 rambut... sepak-sepak.. belasah habis-habisan.. kekkee.. eh tipu jek... saya bukan jenis isteri yang gitu.. hehhee... biasa la kan lawan2 cakap jek.. baru jek cakap kat incik hubby sejak akhir2 ni aku kekurangan kasih sayang dari seorang suami.. udah incik hubby melalut.. hahhaha.. giler betoi la.. itu pun bole jadik nak gaduh... hahhahhaah... ngok!!!.. tak baik gaduh2 tau... ok seperti biasa aku suka bangat baca kisah perkahwinan kat Rahsia Perkahwinan tambah 2 kisah pengakuan seorang isteri.... menitik air mata membacanya.. iskk..isk... sedih betoi... kalau nak baca klik sini

dgn dia la aku gadoh semalam.. kekkeke.. incik hubby kesayanganku bersama kandungannya yang berusia 5 bulan tapi entah biler nak bersalinnyer..heehehe

1 comment:

wana said...

adat la dunia rumahtangga kan..kalo x gaduh2 manja x harmoni la sebuah keluarga tu kan ;P

ada ke suami isteri yg x penah gaduh?bg akak dgn b'gaduh tu la kita belajar mengenali suami/isteri dgn lebih dekat kan..