May 25, 2010

mcm nak jek....

aduhai.. hari khamis lepas masa jenjalan ngan hubby tengahari tuh, terjumpa satu net book.. sgt la comei..kecik pulak tuh..  warna pink.. ehh sejak bila pulak aku minta warna pink ni?? hehehe.. niat sebenar nak jenjalan beli kasut incik hubby yang dicuri.. hampeh punya pencuri, kasut pun korang nak curik!! dapat jugak incik hubby satu kasut kesukaannya... punya susah nak carik kasut dia.. bila aku berkenan, siap cakap BIASA.. aku pun jalan2 la nak carik yang luar biasa.. kot ada kasut yang mcm kepala dia ker.. kot ada kasut yang ada kartun2 ke yg dia berkenan ker??.. mana tau kot dia berkenan, gasak je la.. akhirnya kasut pun dapat.. aku tengok biasa jek yang dia pilih.. tak de yang luar biasa pun.. malas nak banyak bunyi beli aje la.. bnyak bunyi kang banyak lagik kedai dia nak pegi.. hehhee..



ada yang luar biasa tak kasut nike ni??

Lupakan pasal kasut.. cerita lak pasal netbook.. lepas beli kasut incik hubby masuk kedai komputer.. tetiba jek terbekenan dgn lappy pink.. harga pun ok.. incik hubby lak bole dpt cost prize.. lagik la murah.. mcm nak..mcm taknak.. aku biarkan aje dulu tapi ni dah 4 hari berlalu.. aku masih termimpi2 dgn netbook pink tuh..hari ni gaji mcm nak beli jek.. tapi rasa mcm membazir jek coz hubby baru jek belikan aku PC .. tapi bila difikirkan lappy aku yang hancur musnah hari tuh, mcm nak beli yang baru jek.. entah la... sedang difikirkan lagik.. aduhhh!!! susah jugak nak buat keputusan ni.. ikutkan hati gasak je....

mcm ni la lappy tuh.. aduh.. aku dah termimpikan benda ni.. mcm mana ni?? huhuhu.. ikutkan hati mau mati.. hahhaa..
*ikutkan hati semua nak beli.. hujung bulan pengsan!.. hehe

No comments: