May 27, 2010

macam2 ado...

2 3 hari ni jongging tengok you tube.. hubby aku ada cerita pasal The Arrival.. dah lama sebenarnya The Arrival ni.. aku jek malas nak tengok. semalam baru tengok beberapa episod.. kesemuanya ada 51 episod.. memang seram kalau memikirkannya.. eh bukan citer hantu tapi tentang dajal.. kemudian aku jalan2 pulak tengok ape itu dajal?? walaupun aku tau serba sedikit rupanya aku silap penilaian tentang Dajal.. baru la aku tau apa itu dajal... itu pun serba sedikit la.. belum khatam lagik..

joging2 lagik.. jumpa baby bermata satu ditengah.. katanya baby ni lahir kat Pasir Mas Kelantan.. wallahualam.. sampai hati diorang cakap budak tuh menyerupai Dajal.. tak baik ok.. rupanya Dajal bukan bermata satu yang letaknya di tengah2 seperti budak yang lahir tuh.. kesian dia ok!!!...

Yang aku baca.. Dajjal ialah seorang manusia yang berbangsa Yahudi..Buta mata kirinya dan kelihatan seperti buah kismis yg kecut,manakala mata kanannya tertonjol keluar...

Bermakna Dajjal ada 2 mata cuma matanya cacat..  Ya tuhan, rupanya aku salah! salah dan salah!!.. ingatkan Dajjal bermata satu yang terletaknyer di tengah2 seperti kelahiran2 bayi yang bermata satu itu.. cetek benor ilmu aku ni.. hehhe.. ok kalau nak tau lebih lanjut, tengok The Arrival kat You Tube.. kengkawan aku banyak  yang dah berubah sebab The Arrival ni.. alhamdullilah..

credit from ceq'wa .... sape yang pakai kasut CROCS cuba perhatikan lambang ni elok2.. ni adalah DAJAL yang cuba menjatuhkan agama islam.. wallahualam..

2 comments:

wana said...

The Arrival ye..ok satgi nk tgk :D

mama_izz said...

ok tgk kak.. tentu terkejut punye...hehhe