May 1, 2010

khabar yang indah...

seawal 8 pagi mak mentua kesayanganku dah kol bagitau adik hubby aku yang ke5 dapat sambung belajar kat UITM ..Kos Kejuruteraan Awam..dan adik ke-3 dapat sambung Master kat USM.. alhamdullilah.. rasa sebak pun rasa seronok pun ada... tahniah buat adik-adikku...inash adik hubby yang ke-2 pun masih menunggu keputusan untuk sambung PHD di Luar Negara bersama isteri.. alhamdullilah... aku tumpang gembira di atas kejayaan adik beradik hubby.. aku sangat-sangat la sayang kat diorang.. alhamdullilah...

ni la adik ipar aku yang dapat uitm tuh.. 

ni lak adik aku ipar aku yang dapat sambung Master kat Usm.. sekarang dia seorang pensyarah kat UITM Seri Iskandar.. eh apesal tak nampak muka..

ni la wajah kesayangan hamba.. hubby ngan adik beradik...

ni la kami... abaikan laki bini sebelah kiri tu.. amatlah poyos!!!

No comments: