May 24, 2010

jumaat,, sabtu,,, ahad...

jumaat..sabtu..ahad.. cuti2 malaysia bersama family ku.. incik hubby tak dapat ikut gara2 kerja owh kerja.. tinggallah dia sendirian di rumah... inilah masa dia nak meng hooreeeyy kan diri tapi dia tak terdaya katanya... balik keje dah penat.. mana nak horeey horeeyy.. ehh tapi aku jauh mana nak nampak dia gi  mana.. ntah2 dia gi goyang kepala kat disko.. kekkee..bole percaya ke orang mcm laki aku gi goyang2 kepala.. tak pun goyang2 buntut.. hahha..?? ntah la... tak berani nak cakap.. ehhehe...

hari pertama kitorang sampai dlm kul 12 gitu.. nak gi awal2 tak bole coz anak2 sekolah.. aku lak keje.. sampai terus zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....pagi2 esok bangun gi shopping kat sogo..malam gi banar ICT Shah Alam. memang murah2 kat sogo tuh.. mak abah aku memang selalu shopping kat situ.. murah dan banyak pilihan .. hari kedua kitorang gi genting.. itu aje.. pastu balik.. gambar lak tak banyak.. kamera men tak de .. aku lak malaih nak ambik gambo.. kalau ada laki aku semua benda nak ditangkapnyer tapi ok la.. ada pemegang kamera.. hehe.. aku lak hanya guna kamera digital biasa, jadik kualitinyer kureng skit tapi layannn jela...


Kami di sogo.. duduk sementara tunggu mak beli baju dia..lama oooo.. mau aku pengsan nunggunyer.. hehe

Gambar2 kat atas ni kat ICT Shah Alam..


2 comments:

Dayung Serian said...

best nyer mama_izz gi jenjalan:) si hensem Danish tak ikut ker??

mama_izz said...

hehhe.. danish ikut tapi susah sgt nak ambik gambar dia..