May 12, 2010

alhamdullilah..

alhamdullilah.. rezeki mencurah2...bersyukur sangat2 dgn rezeki yang telah Allah turunkan..alhamdullilah sekali lagik.. hari ni aku asyik tersenyum sendirian mengenangkannyer.. hehhee.. terima kasih incik hubby diatas kesemuanya..tanpa dia siapalah aku.. hehhe..

incik hubby dah gi temuduga .. melukis.. siap tangkap gambo lagik.. hehhee.. cantik lak aku tengok dia lukis.. tapi di mata aku la.. di mata orang lain tak tau la.. cuma warna tu kureng skit tapi ok la kan.. errrmmm.. katanya ramai gak yang pegi temuduga.. dalam 40 orang.. gileeerrr ahhhh.. ramai kot.. entah la kalau ade rezki dapat.. kalau tak de nak buat mcm ne kan.. hubby citer ada mamat ni dah 3 4 kali pegi temuduga jawatan ni, tapi masih tak de rezeki nak dapat keje tapi dia masih semangat nak mencuba.. hehhee...baguskan!!!..

semoga apa yang dirancang berjalan lancar..aminnnn...

1 comment:

Dayung Serian said...

semoga berjaya:)