Apr 21, 2010

Takot!!

iskk takut sekarang nak buat n3.. kalau buat pasal anak orang akan cakap.. "iskk asyik pasal cocot jek.. tak de citer lain ker"???.. Kalau buat n3 pasal isu semasa orang akan cakap.." isk dah lapuk citer ni.. dalam surat khabar pun ade.. tak pun dlm berita jam 8 pun keluar".. kalau cakap info atau cerita sensasi atau nasihat pulak takut ada yg akan terasa.. dari orang tak tau tetiba orang jadik tau.. tetiba kain terkoyak nampak bulu.. Kalau buat cerita tentang artis, aku pun bukan nyer minat sgt... kurang pengetahuan tentang isu2 pasal artis ni.. tapi terbaru aku terminat kat Lisa dalam citer Adamaya... yang aku tau dia ngan Farid Kamil gitu-gitu.. Rupa-rupanya aku ni ketinggalan zaman.. diorang tak ehem..ehem.. dah.. Farid Kamil dan ada kekasih baru.. hahahha.. l

kenal tak Marshanda.. artis indon yang comei bangat.. aku suka dia sebab muka dia mak oiiii... kalau anak aku aku mcm tu kan best..hahha.. aallaaaa yang berlakon citer Soleha tuh.. pelakon utamanya dia lah Marshanda.. semalam dapat info dari Farah, Bakal SIL aku yang Marshanda ni dah  giler.. eh bukan giler yek.. dia ada tekanan perasaan.. Ya Allah, cantik gitu pun bole dapat penyakit mcm ni ka??.. pastu aku tengok dia kat You Tube..ye la aku bukan minat pun dunia artis ni.. sekadar nak tau je la... Ya Allah.. kesian pun ada.. menangis depan kamera.. menyanyi.. melalak macam orang tak de perasaan.. tapi yang sakit hati nyer biler incik hubby aku tengok bole dia cakap.. mak oiii kalau orang giler mcm ni sanggup aku angkut bawak balik umah.. ciisss!!! orang yang normal ni pun ko tak larat nak bela, nak bela orang giler.. eh jgn salah faham ok.. dia bukan giler, cuma menghadapi tekanan perasaan.. tapi betul la Marshanda ni tengah nangis pun cun oiii... hahhaa...iskk TAKOT kan.. muka cantik ke tak cantik ke kalau nak sakit, sakit jugak.. tapi hampeh kan.. orang giler cantik sanggup plak laki nak hangkut tapi yang bersepah2 kat tepi jalan tuh tak sudi lak korang nak hangkut.. nak bagi singgit dua pun korang tak sudi.. kekkee...

aku harap Marshanda sihat seperti biasa.. agak2 kenapa yek marshanda ni tekanan?? padahal muka cantik.. duit banyak.. glemer dan serba serbi cukup la.. eh buat pe susah-susah nak fikir.. anggap la ni semua ujian Allah bukan aje buat dia tapi buat kita semua..

Aku bukannya ape, seronok tengok artis2 cantik .. putih melepak.. idung mancung terutama mcm Lisa Surihani.. aku agak2 la, Lisa ni nampak je lembut tapi dia ni agak brutal.. entahla tapi i like... sbelum ni tak minat pun tapi perwatakan dia dlm adamaya tu buat aku teruja nak tengok.. terutama laki dia dlm drama tuh sape tah.. tapi yang aku tau nama dia syed hussien kot.. haih aku tak minat sgt.. aku tak minat laki putih ni.. aku suka lelaki ala-ala itam manis gitu... hahhaa.. tapi perwatakan dia dlm drama tuh aku suka sebab sebijik mcm laki aku.. eh ye ker?? jangan nak termuntah ijou lak... eh betul la.. seorang yang manja... romantik.. giler2.. tak bole la aku ni marah, ade aje lawak bodoh yang dia buat sebijik mcm suami Maya dalam drama tuuh.. hahhaa..tapi satu jek laki aku tak la seputih dan sehensem Syed Hussien tuh..tapi aku tetap berbangga punya suami yang mcm ala-ala cerita adamaya.. hahhaa.. uweekkk!! perangai aku lak ada tak mcm Maya?? haih jauh panggang dari api..hooho.. aku sedar diri..owh sedar pun makcik ni...

weh nak melalut ni.. sepatutnya aku sedang duduk dgn anak2 yang sedang belajar.. ni tak, ku hambat anak2 buat matematik, aku lak tulis blog sampai  Danish ambik kesempatan.. bukan buat matematik.. buat taik mata pulak.. haih!!

alahai.. kesian pulak anak mama ni.. tunggu mama sampai tertido.. sori sayang.. i luv u..

2 comments:

cgmthr said...

rsnya die jd cmtu sbb tekanan (muda2 dah keje susah2 sbb nk kaya)

artis kat msia yg xmuda pun byk je tertekan sbbnya duit huhu

bju kna mahal,xleh pkai ulang2,umah kena ada scurity,keta kena ehem2,bdn kna spa(br cntk)mananya duit xhabes..

jd org biasa2 kan sng..pkai bundle pun tape, huu

mama_izz said...

iyo la farah... hehhehe...