Apr 30, 2010

senang nak ehem..ehem..

dah 2 3 hari tak hapdet blog.. gara2 gambar2 di bawah ni.. hasil mama seorang yang memang memenatkan dan meletihkan... jenuh jugak nak buat bilik ni.. walaupun tak seberapa, alhamdullilah akhirnya menjadi jugak.. bukan ape tidur sebilik dgn anak2 susah betui nak ehem..ehem.. kekekke.. ngok!.. nak tunggu anak2 titon lena baru bole ehem..ehem.. itupun tunggu punya tunggu kami yang terlena dulu..kekkekekkeke... sebenarnya bilik ni dah lama ada tapi anak2 mcm tak berminat nak tidur.. ye la kusam & tak bermaya.. pastu bile dah jadik bilik berhantu, incik hubby buatlah bilik merepair komputer tapi bila hubby dah keje sampai malam, bilik ni dah jadik stor.. semua harta benda disumbat dlm bilik ni..

akhirnya dgn penuh yakin dan bersemangat waja.. aku buang semua harta benda yang tak sepatutnya tinggal sekali dgn kami.. termasuk komputer2 lama yang aku rasa menyakitkan mata.. sori incik hubby, i buang semuanya.. kekkee.. lalu mencari2 idea yang senang .. mudah dan murah coz tak mo beli mahal2.. rugi sebab rumah sewa.. dah la rumah mcm nak roboh!..

akhirnya idea demi idea dtg..guna balik semua barang2 terpakai.. katil.. almari.. kertas dan semuanya la barang terpakai... jadik la bilik ini... siap aje bilik ni anak2 dah tak sabar nak tidur.. siap anak2 beri hadiah istimewa buat aku iaitu ucapan yang takkan aku lupakan sampai bila2...  "wahhh cantiknya mama.. terima kasih mama.. i luv"..hehhe.. tq anak2.. walaupun tak cantik, pandai jugak korang ambik hati mama... letih tuh tetiba hilang.. semangat nak mengubah lagik bilik tuh..biar jadik mcm tadika.. hehhee..



ABC-Z.. hasil kerja yang saya yang sangat rumit.. potong.. lekat & laminate.. huh! bercinta nak buat..tapi terpaksa juga sebab cocot tak kenal huruf lagik..

hasil yang tak seberapa..

bilik anak2..

ruang belajar Danish

Lampu tido.. papa yang beli.. comei..


khas untuk cocot..

adakah benda ni kena mengena dan sesuai utk hiasan bilik anak2??

kotak permainan

cocot posing

 Danish & Aleesya..hasil kerja mama yang tak seberapa..

2 comments:

cgmthr said...

waahh..cayala akak..hehe..bear2 mcm seiras dgn bear frh hehe

mama_izz said...

hahha.. ingat bear tu seiras dgn farah.. kekkee