Apr 26, 2010

Owhhh anakanda ku Izz Damia Aleesya

keje cocot hari-hari.. buat eksperimen.. aduhai cocot dah kena hanger pun tak serik-serik lagik.... terlampau kreatif dan inovatif.. entah lah....


kacau jangan tak kacau...

tuang menuang
pastu isap.. yuhuuu..

tak puas isap.. tonggang satu botoi...

  • buat pengetahuan kengkawan ni adalah botol minyak wangi anak teruna aku.. korang pelik tak kenapa cocot minum minyak wangi ni.. aku sendiri tak pasti air apa dlm tuh... setahu aku minyak wangi tuh masih baru dan penuh lagik... aku tanya cocot, dia kata air masak.. dia tuang dlm botol minyak wangi tuh.. selepas kejadian. aku terus cium.. masih berbau wangi.. nasib baik aku cepat ambik botoi tuh & buang sebelum dia tonggang dlm mulutnya.... kalau tak mau pengsan cocot minum air minyak wangi... Sebelum kejadian ni aku ternampak cocot gosok gigi pastu dgn menggunakan berus giginya dia mencuci jamban !!.. uweekkk nak termuntah aku.. nasib baik aku nampak.. kalau tak ape la yang terjadik seterusnya...
  • masa cocot balik kampung hari tuh mak aku citer yang mak aku kehilangan satu bekas bahulu ikan.. gara2 cocot pakaikan bedak kat ikan tu & bagi ikan tuh makan.. bijak tak anak saya?? sampai bahulu ikan pun di bedak dan di beri makan... kekekkee...

2 comments:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

tu dia! dasat ah anak dara ni..hehe..

tak pa omaknya tak kisah...hehe

mama_izz said...

hohoho.. semua orang fening dgn pe'el si cocot ni.. hehehe