Apr 2, 2010

Hadiah untuk mama



semalam masa ronggeng2 dgn hubby terlambat ambik anak lelaki kesayangan aku dari sekolah.. dlm 20minit dia menunggu.. alahai sampai je dpn pintu sekolah dah tak de orang.. tinggallah dia sendirian.. duduk di tepi pak guard.. aku andaikan mesti dia masuk kete pastu marah aku ngan hubby tapi sangkaan aku tak tepat.. danish nampak je kete terus tersenyum lebar... sejuk hati aku.. hehe.. aku mintak maaf kat danish, danish masih tersenyum.. mcm tu la hari2 dgn gelagat anak2.. kat tempat keje kenkadang rasa strees tapi bila gi ambik anak, cukup la dgn senyuman anak2.. stress hilang.. alahai sejuk mata memandang bila anak2 berlari ke arah aku dan peluk cium aku..

malam tuh masa anak2 main2 plastesin, danish bagi sesuatu.. " ini untuk mama".. alahai comeinyer...hahahhaa.. dia buatkan sepasang patung yang kononnya menyerupai mama & papa nyer.. alahai comotnyer aku.. hahhaha.. tak pe danish, plastersin ni walaupun tak cantik tapi tetap cantik di hati mama dan mama rasa dihargai sangat2 sebab Danish sentiasa ingat kat mama..  tq sayang..  luv u...

No comments: