Apr 28, 2010

Graffiti

tahukah anda apekah graffiti??? hehe..inilah graffiti.. tak tau nak terangkan ape itu graffiti tapi bukan senang nak buat graffiti ni.. tengok je macam senang tapi mak oiiii.. susah giler.. ingat senang ke nak main spray ni.. hanya orang yang berbakat & mempunyai daya kreativiti yang tinggi aje yang bole buat benda2 ni.. saya sempat tangkap gambar seorang kawan saya yang buat graffiti.. dia memang benar2 berbakat.. saya sangat teruja tengok dia buat benda ni.. kalau nak tau lebih lanjut & nak tengok grafiti lain yang mamat ni buat bole klip sini...

sketch

haaa.. dah nampak bentuk idung dia...

in progress
hehhee.. tukang buat graffiti ni kontot.. 

yeeee.. dah jadik dah.. dari kul 2ptg, kul 6 ptg siap sepenuhnya.. hehe.. cantik!!.

comei tak saya & cocot.. hehehhehe.. uweekkk!!

ok ada lagik graffiti yang lain.. 

anda percaya tak graffiti muka orang ni saya yang buat....eh bole percaya ke?? mcm tak bole caya jek..kekekke...

hidung dia besar sangat,, saya korek-korek idung dia.. hehhe

banyak lagik gambar2 graffiti , tapi alangkah sedihnya sebab portable hard disk saya dah hancus musnah.. huhuhu.. sedih!!


2 comments:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

dasat ar pandai nye org tu wat..santekkk.. suke! sbb kreatip tol! tak cam tgn i ni yg takda kesenian lgsg!huhu

mama_izz said...

tu la kan.. tengok dia buat memang mengasyikkan.. hehe.. sama lah dgn tangan i.. kreatif bab2 lain jek.. kekkeke