Apr 19, 2010

geli!..




kuii..kuii..kuii.. wehh geli wehhh sehingga ketiak pun terasa kegeliannya.. kekeke..

masa mengemas & menyelongkar stor2 terjumpa benda2 ni.. biler tengok rasa nak gelak guling-guling.. gelihati!!! tuh baru tengak dah geli belum baca lagik,  lagik la.. hahhaha.. mana taknya ni adalah kad2 & surat2 percintaan dari tahun 1999.. agak aku la benda2 ni dah berusia 7-11 tahun.. wow!.. hahah.. mana tak nya masa sebelum kawin punya sakan kad2 ni biler dah kawin satu kad pun tarak kecuali kad raya kot.. kekkeke..itu pun ada la satu dua kad..

kad2 ni semua ada yang aku bagi kat kekasih(hubby sekarang ni) aku dan ada jugak yang dia bagi.. eh hubby aku ni memang kreatif tau.. dalam hati pun banyak taman & betoi2 romantik.. owhh sayang biler teringat rasa geli hati tapi sekali sekala rasa seronok dan sekali sekala rasa nak menangis..i luv incik hubby... very..very..very strong!!..

2 comments:

cgmthr said...

haha "jgn tggl daku"
lwknye..huuu

pepun yg gmbr atas tu cntik2 n kreatif sgt!!!

nk wat cmni gak la hihi

mama_izz said...

hahhaa... tu la rasa nak gelak guling-guling.. tak tahan.. ayat dia pun bola tahan.. siap tulis jgn tinggal daku.. kekeke.. malunyer.. hahaha..

zaman sekarang tak yah buat mcm ni.. sms jek.. haha