Apr 14, 2010

Believe it or not!!


baju?? kenapa dgn baju ni?? hehehhe... sebenarnya baju ni dah berusia 20 tahun lebih? eh betul ker?? ye memang betul!.. mengikut kata MIL aku, baju ini adalah baju kesayangan hubby aku..masa umur berapa dia tak ingat.. jadik mak mentua aku simpan la untuk adik beradik suami aku yang lain iaitu seramai 3 orang adik lelaki hinggalah jatuh pada anak lelakinya sendiri...


bayangkan baju dulu2 memang tahan.. cuma kaler dia lusuh skit tapi masih bole di guna pakai.. heheh.. sgt sesuai utk anak terunaku.. MIL aku cakap jenama baju ni memang glamour suatu masa dulu iaitu Asam Gelugor... eh tak la M Gregor.. entah ye entah idak.. kekkeke.. dia beli dgn harga 10 hinggit masa tuh.. dia kata kalau dulu 10 hinggit memang mahal & anak2 orang kaya je mampu beli.. Katanya hubby aku nangis2 nakkan baju ni.. disebabkan masa tuh ada sorang je anak, MIL aku beli kan aje la dan simpan hingga ke hari ini..kalau ada gambar suami aku pakai baju ni kan bagus.. bole tengok perbezaan anak ngan bapak pakai.. tapi apa kan daya.. dlu kamera amatlah terhad.. hehhee.. semoga baju ni dapat dismpan utk cucu aku pulak.. kekekke.. bole ker???

No comments: