Mar 19, 2010

Cameron Highlands Part 1

entah bape kali daaa gi Cameron.. kebetulan hubby cuti semalam.. tak tau nak gi mana.. gerak gi Cameron.. hubby pun tnya kenapa aku suka sgt gi Cameron.. dah mcm tak de tempat lain.. entah! aku memang suka.. suka melihat keindahan ciptaan illahi.. pokok..pokok.. bunga-bungaan..rama-rama dan kesejukan nye walau tak sesejuk mana.. sekali  sekal angin sejuk datang memang nyaman sehingga menusuk kalbu.. naik bulu2 jugak bulu-buluan romakku ini.. ngeee..

ok mula2 sampai aje ke Cameron, aku singgah dulu ke Taman Bunga.. bestnyer melihat bunga2 yang kembang mekar.. sesejuk mata memandang.. anak2 pun sgt teruja tengok bunga-bungaan sampai taknak bergambar.. jenuh suh posing2 tak mau.. yang geram nyer si cocot..tapi bila nampak patung anjing beria2 sgt nak tangkap gambar..  hhee.. diorang main tak hingat dunia.. argghh lantak la.. baik aku menikmati keindahan alam dari asyik nak kejar diorang.. hehehhe..

aku upload dulu gambar2 kat taman bunga.. nanti ada masa upload kat tempat lain pulak...banyak benor gambo lakiku tangkap.. dah tak tau yang mana satu nak pilih nak letak kat blog.. hentam saje la.. asalkan ade gambo.. ngeeee


No comments: