Mar 29, 2010

anak aku nak buat Facebook....hahahha

hahahha.. rasa nak tergelak pun ada.. ceritanya mcm ni.. semenjak 2 menjak ni aku asyik berebut je komputer dgn Danish... terkejut aku dia dah pandai carik games2 melalui online.. aku ingat selama ni dia main game kat komputer rupanya dia main game online.. dia carik game2 ben10 dan sebagainya.. siap install lagik kat komputer.. itu ok lagik... aku tak kisah la sangat sebab papa dia pun memang orang komputer...tapi semalam korang tau ape yang dia mintak kat aku??? kekekke

"mama, abg nak buat facebook bole?? terkekek-kekek aku ketawa bersama adik beradikku yang kebetulan datang rumah aku.. makk oiii biar betui budak ni.. kekkeke..  pastu dia tanya "kenapa mama?? tak bole ker abang buat Facebook".. kekeke.. memang tak reti aku nak jawab ape.... hahha.. ok la kan.. budak2 zaman sekaranng betoi2 dah advance.. terlebih2..

malam ni kalau tak de ape2 hal aku ajar Danish yang baru berusia 7 tahun tuh buat FB.. kekekeke.. dah kalau dia dah pandai nak ajar dia buat blog & tulis blog.. keke.. mana tau dia luahkan isi hati dia kat blog..jgn advance kat benda lain sudah...risau lak aku.. hehhe..

1 comment:

LyNn HaMzAh said...

memang btul la kak...budak2 skrg memang advance...hehehe...